Vinařský marketing ... a podvody

Musím říct, že mě zaujala posledni billboard kampaň Templářských sklepů Čejkovice.



Největší vinařská rodina

Pořád mě fascinuje drzost všech těch marketingových specialistů. Proč mají pořád pocit, že lidé jsou uplně blbý a stačí jim jen lehce zahrát na city ... případně dát pro pánskou část populace vyprsenou modelku a zahrát jim na úplně jiné emoce ;)?

Ale pokud se příští týden objeví na billboardech i ostatní členové "templářské" rodiny, pánové Arpad a Lajos z Maďarska, Nicolae a Vlad z Rumunska a pak i zbytek rodiny z dalších zemí ... tak je vše OK a TS se předem omlouvám za nepochopení.

Lidé, čtěte si na vínech etikety ... a dobře.
A vězte, že i kdyz etiketa říká "země původu: česká republika", tak je to v maloobchodě u vín pod 100 Kč téměř jistá lež. A bohužel i u dražších vín, je šance na podvod dost vysoká.

Ale Svaz vinařů tvrdí, že se to neděje, ale pro jistotu, si na to objednal prestižní studii.
Děje ... a bohužel velmi často.
Ono pokušení nakoupit za 10 Kč dovozový litr a pak ho buď namíchat s moravským vínem nebo rovnou prodat v původní podobě jako pravý moravský portugal, je až příliš lákavé.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu